• מוקד השירות

    פריים ליס מפעילה מערך שירות יצירתי ויעיל בתחום הרכב, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, שמעניק תמיכה ומענה לקהל לקוחותינו בכל שעות היממה ולאורך כל ימות השבוע.

    מוקד השירות מאויש בנציגים בעלי הכשרה מתאימה. גיוס המוקדנים נעשה תוך הקפדה על תנאי סף גבוהים ובנוסף, המוקד מלווה באנשי מקצוע מתחום הרכב שמספקים תמיכה טכנית ככל שנדרש.

    מוקד השירות הוקם מתוך מטרה לשרת את קהל הלקוחות תוך הקפדה על סטנדרט שירות גבוה שיהווה מודל לחיקוי ומקור לגאווה. מתן שירות מצוין ללקוח מהווה חלק מחזון החברה ומשמש מצפן המוביל אותנו בהתנהלותנו היום-יומית.  אצלנו מבינים כי הרכב הוא מרכיב הכרחי לניהול חיי היום יום ולפיכך דוגלים במתן שירות מהיר, גמיש ויעיל סביב השעון ללא כל תלות במקום ובשעה.
    לצורך כך השקיעה פריים ליס כספים ומשאבים רבים ופיתחה מערכות מידע מתקדמות אשר תומכות בשירות הלקוח. במסגרת זו אופיינה והוטמעה מערכת  CRM  של חברת מייקרוסופט ומערכת  ERP מהתקדמות בשוק.

    פריים ליס רואה בנציגי השירות כמי שמייצגים את פני החברה וכמי שמעניקים שירות על בסיס מערכת האמונות והערכים שאנו דוגלים בהם, בין היתר - כבוד ללקוח, מקצועיות, אמינות ויכולת ללמוד, להשתפר ולהפיק לקחים. המוקד פועל תוך ראייה רחבה של דרישות הלקוח ואילוציו, כאשר מלוא תשומת הלב מופנית אליו. תרבות השירות במוקד מהווה יתרון אסטרטגי על פני המתחרים בשוק. אנו שואפים לטפל בכל פניית לקוח בפעם הראשונה ובאיכות הטיפול המיטבית.

    מוקדנים במוקד שירות הלקוחות של פריים ליס